SEVME BENİ YANARSIN (MELISSA SENATE) | KİTAP YORUMU


Merhaba! Uzun zamandır ne kitap okuyordum ne de yorumluyordum. Malum dersler falan derken vakit olmuyor ne yazık ki. Final haftasındayken A101'de tanesi 4TL kitap görünce hemmen aldım ve sınavlar biter bitmez başladım. Siz de benim gibi kitapların pahalılığından yakınıyorsanız A101'e gidip bir bakının derim. Pekala, biraz kitap içeriğinden ve yorumumdan bahsetmek istiyorum.

Konusu:
Çalıştığı dergideki dergide "En İyiler" köşesinin editörü olan baş kahramanımız Abby Foote, karşısına çıkan ne kadar kötü olabilecek erkek varsa onlara aşık olan birisi. Hal böyle olunca şanssız Abby Foote bir gün eski sevgililerinden birinin cinayeti ve iki diğer eski sevgilisi için cinayete teşebbüsten baş şüpheli konumuna düşüyor. 

Yorumum:
Ben aslında bu tarz "romantik" romanlardan hoşlanmam. Ama bu romanda polisiye de dahil olunca sıradan bir romantik romanlıktan çıkmış diyebilirim. Mükemmel bir polisiye beklemeyin tabi ki. Yine de okunabilir türden. Ben sonuna kadar katilin kim olduğunu tahmin edemedim. Sürükleyici, okurken keyif alabilirsiniz. Benim tek olumsuz gördüğüm yanı sonuydu. Çok sıradan, çok klişe bitirilmiş. Ama genel itibariyle güzel, tavsiye ederim.

Puanım: 4/5

Hepinize keyifli okumalar!

Yorum Gönder

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!