YAZ İÇİN ŞARKI ÖNERİLERİ


Merhabalar! Size yine bir şarkı önerisiyle geldim. Farklı şeyler dinlemek isteyenler olabilir diye biraz fikir sunmak istiyorum. Yeni şarkı keşfine çıkalım! 

Yazı doya doya eğlenceyle, dansla geçirecekseniz kesinlikle tavsiye edeceğim 10 adet şarkı var bu listede. Umarım beğenirsiniz. 

1- Matto x Beatrich  "POWER"

2- Frank Pierce & Famba ft. Emily Bonabon "VIBE"

3- Oh Wonder (Jerry Folk Remix)  "LOSE IT"

4- Mahmut Orhan ft. Eneli  "SAVE ME" 
*as bayrakları as as*

5- Alex Schulz vs Serani  "NO GAMES"


6- Lars Beck & Henri Purnell ft. Zekt  "SILENT GAMES"


7- Amba Shepherd  "WIDE AWAKE & DREAMING"


8- Angelika Vee (Calippo Remix)  "COCO JAMBOO"


9- Bakermat ft. Kiesza  "DON'T WANT YOU BACK"














10- Felix Jaehn ft. Hight & AlexAiono (Nu Aspect Remix)  "HOT2TOUCH"















Keyifli dinlemeler!

6 yorum :

  1. Benim şu sıralar en sevdiğim şarkı LET ME GO :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy coco jambo yılların şarkısı :). Ben de yeni keşfettim blogunu :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama biraz daha modern bir edit yapmışlar. Bu şarkıyı sevenler varsa diye paylaşmak istedim. :D Teşekkürler. :)

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!