YOUTUBE KANAL ÖNERİLERİ 2


Merhabalar! Çok sık Youtube videoları izleyen birisi değilim ama izlediğim kanalları çok severek takip ediyorum. Geçenki yazımda en çok sevdiğim 5 kanalı sizlerle paylaşmıştım. Şimdi diğer kanalları da sizlerle paylaşmak istiyorum. 

1. TvMisha

Kendisi ODTÜ Sosyoloji öğrencisiydi ben izlediğim zamanlar. Şu an Kanada'da nişanlısıyla yüksek lisans yapıyor diye biliyorum. Ankara vloglarını çok severek izlerdim. Kurgusal videoları da çok güzeldir. İzleyenlere farklı bir düşünme boyutu sunan mükemmel videoları var. Uçuk ve çok eğlenceli birisi. Modunuzu yükselteceğine eminim.

2. Barış Özcan

Barış Özcan'ı tanımayan elbette yoktur ama ben yine de çok sevdiğim bir kanal olduğu için paylaşmak istiyorum. Anlatış tarzı, ilgi çekici konularıyla size çok kaliteli zaman geçiren nadir Türk Youtuberlardan.

3. Living Life with Laura

Stanford Üniversitesi'nde okuyan bir hanımefendi kendisi. Türkçe öğrenmeye çalışmasıyla beni videolarına bağımlı hale getirmişti ve Türkçeyi gayet iyi konuştuğunu düşünüyorum. Birkaç Türkçe olarak çektiği video vardı zaten. Güzel günlük hayat videoları var. 

4. Elif Atmaca

Kendisini Instagram üzerinden takip ediyordum. Gayet eğlenceli, kariyerini önemseyen çok tatlı bir hanımefendi. Medipol Üniversitesi'nde endüstri mühendisliği okuyor. Olabildiğince doğal, güzel mi güzel birisi, takip etmenizi tavsiye ederim.


5. nini's daily

Benim gibi Instagram üzerinde "studyblog/ders çalışma blogu" olanlar genelde Nini'yi takip ediyordur mutlaka. Ders çalışma, motivasyon üzerine güzel videoları var. Öğrenciyseniz takip etmeniz size bir şeyler katacaktır. Diğer kanallardan farklı olarak Nini kendisini göstermeyi tercih etmiyor. :(

Umarım hepsini severek takip edersiniz!

Görüşmek üzere!

6 yorum :

  1. hiç birini takip etmiyordum, şimdi bakacağım . sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sevebileceğiniz birilerini bulmuşsunuzdur. Yorum için teşekkürler. :)

      Sil
  2. Barış hakikaten benim gözümde çok değerli...Faydalı içerikleri motivasyon için birebir..Tanıtım için editöre tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. sanırım aralarından sadece barışı biliyordum, daha çok yer verirsin umarım bu tarz yazılara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, biriktirdikçe paylaşıyorum. :)
      Yorum için teşekkürler.

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!