NE HABER, NE HABER, DAHA DAHA NE HABER?

Evet, yaşam belirtisi vermek üzere bloguma geri döndüm! Normalde kendi belirlediğim kurallara uyarım ama konu nedense bloggerlığım ve blogumla ilgili olunca en sorumsuz insan oluyorum. Sebebini bilmiyorum ve canımı da sıkıyor açıkçası.

Hayatımdaki en hareketli, koşuşturmacalı bir yazdı bu seferki. Ailecek tatile gitme alışkanlığımız falan da yoktur genelde evde geçer. Ben de bu yaz tatilimde evde oturmak yerine çalışayım, para biriktireyim dedim her öğrenci gibi. Bir iş buldum, çalıştım 4 ay kadar. Çalıştığım yerde yoğun bir iş temposu vardı ve doğru dürüst kendinize ayırabileceğiniz bir vakit yoktu ne yazık ki. O yüzden yazın başında yazmış olduğum Yaz Tatili Gelişim Listesi'ndeki gibi hedeflerimin hiçbirini gerçekleştiremedim. Bundan dolayı artık böyle bir yazı da hazırlamayacağım çünkü kendimi herkese söz vermiş ama sözünü tutmamış biri gibi hissediyorum, ama gerçekler... sad but true

Belki de bu yazın enn gündem kararı makine mühendisliğine yatay geçiş yapmış olmam diye düşünüyorum. Aslında uzunca bir süredir aklımdaydı ama ben birdenbire olacağını hiç tahmin etmemiştim. Ancak sonuç olarak artık kendi üniversitemde makine mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim. Okulla ilgili işlerim karmakarışık bu arada. Sayılmayan dersler, sayılan dersler, temelsiz girilen dersler... Yani kafam çok dolu bu konularda. Benim gibi bir stres ve telaş kraliçesi için çok ağır durumlar bunlar. Her fırsatta kendi üzerime baskı kuruyorum ve tabi ki işler daha da kötüye gidiyor. Benim tüm bunlardan çıkardığım sonuç, kendime yüklenmeyi, stres yapmayı kesip kötü veya iyi her şeyle barışık olarak durumu kabullenmem ve bir yerden düzeltmeye başlamam gerektiği. Herhalde bana bu bölüm sadece makine mühendisliğini değil, sabırlı ve sakin bir insan olmayı da öğretecek- yani umarım...

Kendi hayatımla ilgili update'ten sonra blogla ilgili kısma geleyim. Blog artık sosyal konuların yanı sıra daha çok makine/mühendislik alanında içeriklerle dolu olacak -diye ümit ediyorum, söz vermeye korkar oldum. 

Dipnot: Görseldeki hanımefendi tam olarak beni anlatıyor. "Bunları elime verdiniz de neapcam ben bununla şimdi? En iyisi şu köşeye bi oturayım da az izleyeyim."

E hadi o zaman, ben geri döndüğüme göre parti kaldığı yerden devam edebilir! 

1 yorum :

  1. Öncelikle yeni mühendislik disiplininiz hayırlı olsun. Mühendislik aslında bir bakış açısı, vizyon katar insana disiplinlerden bağımsız. Eminim bu alandaki yazılarınız da ilgi çekici olacaktır.

    YanıtlaSil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!