BRAIN ON FIRE | FİLM YORUMU

Merhaba! Brain on Fire ile ilgili yorumumu sizlerle paylaşmak istedim. Brain on Fire'ı izleme amacım Chloë Grace Moretz'in oyunculuğunu merak etmemdi. Çokça adını duyar olduğum bir isimdi ve bugüne kadar hiç onun içinde bulunduğu bir yapımı izlememiştim.

Brain on Fire, 2016 ABD, Kanada ve İrlanda yapımı bir dram filmi. Başrolde Chloë Grace Moretz, Richard Armitage ve Thomas Mann yer alıyor. IMBD puanı ise 6.6.

Konusu ise New York Post'ta gazeteci-yazar olarak çalışan 21 yaşında Susannah Cahalan adında genç bir kadının kariyerinde giderek yükselirken birden sağlık sorunları ortaya çıkması. Bu genç kadın odaklanma sorunlarıyla baş etmeye çalışır. Çevresinde onun hakkında konuşulduğunu zanneder. Çeşitli duygu değişimleri yaşar. Bir an mutlu olur, sevinçten yüksek sesle konuşur bazen de sinir krizi geçirir. Hastaneye yatırılan Susannah'nın hastalığına çözüm bulamazlar ancak Doktor Najjar tarafından hastalığının teşhisi konur. 
Bu film aynı ismi taşıyan Brain on Fire kitabından uyarlama ve gerçek bir hikaye. 

Başta söylediğim gibi filmden çok büyük bir beklentim olmadan Chloë Grace Moretz için izledim. Çok genç bir oyuncu olmasına rağmen oyunculuğunu beğendim. Zor bir rol üstlendiğini de söylemeden edemeyeceğim, başarılıydı. Diğer oyuncular da öyle. Sıkıcı değildi, akıcıydı. Zaten son yarım saati izleyici sıkmamak için kısaca sonuca bağlamışlar. Olumsuz olarak söyleyecek bir şey bulamıyorum. IMDB puanın 6.6 olması bana biraz düşük geldi. Bana kalırsa +7 üstü olmalıydı. Gayet güzeldi. İzlemenizi tavsiye ederim.

Puanım: 4/5


Keyifli seyirler!

Yorum Gönder

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!