NERELERDEYDİ BU MÜHENDİS HANIM KIZIMIZ?


Merhabalaaar! Bayadır (ama bayadır) Blogger'a ve sevdiğim bloglara uğrayamıyordum. Burada da beni okuyan birileri "E bu kız her hafta 1-2 yazı atardı, nerelerde acaba?" diye düşündüyse böyle bir "günceleme" yazısı yazayım dedim. 

Peki nerelerdeydim, neden blog yazmıyordum?
Instagram'dan takip edenleriniz sebebini biliyordur muhtemelen. (Eğer siz de takip etmek isterseniz şuraya iliştireyim.) 18 Eylül gibi üniversitede derslerim biraz hızlı başladı. Biraz da temele dayanan dersler olmadığı için başında biraz kafa patlatmam gerekti. Çok fazla vaktimi aldığı için kendime bile vakit ayıramıyordum. 10 Ekim gibi de Almanca kursum başladı. Bütün bunlarla birlikte İkinci Üniversitenin de dersleri eklendi. Uyumaya zor vakit buluyordum. Blog yazmam haliyle olanaksızdı. Ancak asıl sebep tabii ki V İ Z E L E R! Vizeler biraz sert çarptı. Onlara çalışmaktan buralara uğrayamaz oldum, üzücü...

Genel bir cevap verdim ancak biraz daha uzatmak istiyorum. Çünkü neden olmasın? 

Blog yazmayı inanılmaz özledim bu arada. Kendimi ifade etmeyi, düşüncelerimi yazıya(elektronik bir ortama) dökmeyi seviyorum ve bana iyi geldiğini düşünüyorum. Her ne kadar blogumda düşünce yazılarına pek yer vermesem de anladığımı, bildiğimi veya öğrendiğimi buralara bir yerlere, birilerinin hayatına, kendime bırakmak hoşuma gidiyor. 

Ha aklıma gelmişken düşünce yazıları okumayı sever misiniz? Hiç bu konuda hazırlık yapmadım ama birbirimizi tanımak adına -genelde bloggerlar tarafından okunduğumu varsayarak birbirimiz diyorum- güzel bir içerik aslında. Yazmamı isterseniz belki birkaç bir şey karalayabilirim. 

Daha bugün vizelerim bittiği için kendimi blog yazmaya, kitap dergi okumaya ve dizi izlemeye vermeyi düşünüyorum. Anlayacağınız bugün epey dinleneceğim.

Tabi insanın vize haftası ilham perileri yanında oluyor. Aklıma tonla blog için içerik fikri geldi. Onları da bir bir oluşturmak istiyorum. Umarım beğenerek okuyacağınız yazılar olur.

Yeni ve güzel yazılarla görüşmek üzere!

12 yorum :

  1. Kolaylıklar ve başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemin özlettin kendini.Düşünce yazılarını da okumak isterim bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de sizleri özlediim! Bir deneyeyim diyorum bakalım neler çıkacak? :) Teşekkürler yorumun için. :)

      Sil
  3. E hosgeldin o zaman 😊. Basarilar dilerim okulda .

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiin!
    Düşünce yazıları yaz,okurum ben,bayılırım.
    Okulda başarılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum! :))
      Pekala bu kadar istek geleceğini tahmin edemedim ama bir deneyeceğim. :)
      Teşekkürler!

      Sil
  5. ınstagram'dan takip etmeyenler utansın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun devamı şey, Kanalıma abone olmayı ve vidyolarımı beğenmeyi unutmayın!!!

      Sil
  6. Blog için içerik üretmek kadar onları uygulamak da önemli. Benim de blogum için çok güzel fikirlerim var ama yazmaya üşeniyorum :-( Umarım sen benden daha çalışkan çıkarsın.

    İnsan blog yazmaya alışınca yazmadığı zaman hem özlüyor hem de suçluluk duyuyor. Sanki ilgilenmem gerekiyor ama ben ihmal etmişim gibi hissediyorum. Sende de öyle oluyor mu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bir hevesle renkli kalemlerle bir kenara fikirlerini not alıyorsun ama uygulamaya gelince birden o heves kaçıyor :D Şaka bir yana ben okul yoğunluğu ve yorgunluğu yüzünden vakit ayıramıyorum. Yoksa uygulamada sorunum yok. Senin de olmasın. :)

      Bir de şöyle bir durum var ki blog yazmak aynı zamanda okuyuculara karşı da bir sorumluluk almak demek. Suçluluk duyulmasının sebebi bu bence. Aynı duyguyu ben de hissediyorum.

      Bu arada yorumun için çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!