ZAMANSIZ FIRTINA (LINDA HOWARD) | KİTAP YORUMU


Merhaba! Yine bir kitap yorumu yazısı ile geldim. Geçen senenin yaz aylarında okuduğum bir kitaptı Zamansız Fırtına. Ancak şimdi paylaşabiliyorum.
Otuzlu yaşlarında, kötü bir evliliği geride bırakmış bir kadın ile ordudaki görevinden ayrılmış, içine kapanık, sert ve çekici bir adamın yolları aynı kasabada av rehberliği yapan iki rakip olarak kesişir. Her şey Angie'nin, müşterilerini götürdüğü av sırasında görmemesi gereken bir cinayete tanık olmasıyla başlar. Genç kadın artık dolu bir silahın yanlış tarafındadır, onu bu beladan kurtaracak tek kişi ise rakibi Dare'dir. Kör edici fırtına patlak verdiğinde olaylar tahmin edilemez bir hızla gelişir. Tehlikenin doruklarına ulaşan bu kaçma kovalamaca, iki rakibi beklenmedik bir sona doğru sürükleyecektir. Gölge Kadın, Gözyaşlarını Sildiğim Gün ve Aşk Tuzağı'yla okurları kendine bağlayan Linda Howard, ateşli duygularıyla savaşmak zorunda kalan karakterleriyle tutkulu bir maceraya daha imza atıyor. (Tanıtım Bülteninden)
Konusu: Orta yaşlarındaki Angie'nin hem mental hem de fiziksel yalnızlığına rağmen hayatta kalma çabası ve bu ruhsal boşluğu yüzünden kendinden uzaklaştırmaya çalıştığı Dare ile olan ilişkisinin başlama macerasıdır.

Romantik gerilim türünde geçen bir kitap olduğu için bu türün meraklıları için güzel bir kitap olabilir.

Benim okuduğum ilk Linda Howard kitabıydı. Okuması kolay bir dili var ve insanı meraklandırmayı başarabiliyor. Elinize aldığınızda bir gecede bitirilebilecek bir kitap.

Romantik gerilim kategorisinde çok fazla kitap okumadığım için bilemiyorum ama benim çok fazla ilgimi çekmedi. Kurgu güzel, sürükleyici ancak herkese tavsiye edebileceğim bir kitap değil. Sebebi de sanırım bu türü çok fazla sevmediğim için olabilir.

Hafif bir kitap olması sebebiyle kafanızı boşaltmak, başka bir hayata dalmak için ideal bir kitap olabilir.

Genel itibariyle normal bir kitap. Çok arada kaldığım bir kitap oldu. Yani ne beğendim ne beğenmedim gibi. 

Puanım: 2.5/5

Keyifli okumalar!

2 yorum :

  1. Linda Howard'dan birkaç kitap okudum. Eğer büyük beklentilerle okumuyorsan kitapları güzel gelecektir. Çerezlik denilen kitaplardan bir tık daha iyi olduğunu düşünüyorum. İndirimde yakaladıkça alıyorum :-)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bu tür benim de ilgimi çekmiyor. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!