ÇÖKÜŞ | DİJİTAL GÜNLÜK

Dijital Günlüğü aktifleştirmeye karar verdim. G+ üzerinden de artık blog etkileşimi olmayacağı için buralardaki sessizlikten cırcır böceklerinin sesini işiteceğiz. Yani bir nevi kendi sesimizi... Zaten gerçek hayatta da giderek yalnızlaşıp yalınlaşıyoruz, demek ki bunun izleri bundan böyle bloglarımıza da yansıyacak. Umuyorum ki bundan sıradaki nasiplenecek olan Blogger olmaz.

Dijital günlük diyordum...

Mart 2019 hepimizi çok germedi mi sizce de? Çok detaylı incelemedim -ki böyle şeyler hiç ilgimi çekmese de inanırım- ama "Merkür Retrosu" denen birtakım enerji değişimleri kötü etkileyebilirmiş diye okumuştum. Gezegenler bi' yerinde durmadığı için burada biz geriliyoruz. Tabi ki fiziksel anlamda durmalarını kastetmiyorum, duramazlar da. Oldukları gibi devam etselerdi keşke... 

Sanırım 22 yıllık hayatım boyunca hiç içinden çıkılmaz bir ruh halinde hissetmemiştim kendimi. Günden güne her şeyden soyutlanmıştım. Derslerden, okuldan, arkadaşlarımdan, ailemden hatta bazen kendimden de soyutlanmak istedim. Tartışmalar, sabahtan akşama kadar çoğu zaman günlerce geçmek bilmeyen baş ağrıları, yataktan çıkmama isteği, halsizlik... Baya durup durup çöküşler yaşadım kendi içimde ve zordu. Kesinlikle zordu. Merkür Retrosu da mart ayının yarısından fazlası bir sürede etkilemiş her şeyi. Yenilerde geçmiş. Bununla paralel olarak ben de biraz daha iyi hissediyorum. Umarım psikolojik değildir.

Umarım Nisan ayı martı unutturacak güzellikte, sürprizler ve mükemmel olaylarla gelir. Çünkü milletçe buna ihtiyacımız var.

6 yorum :

  1. heey hadii bahar iyi olsuun :) senin instaya koyduğun şarkıları çok seviyoruum :) bir deee, son yazımı mutlaka oku, bu haftasonu bişi yapman lazım, blogunla ilgili :) plus tan blogger a geçmelisiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum şarkılarımı beğenmene :))
      Okudumm, hatırlattığın için inanılmaz teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Bence böyle düşünmeyin ben okuyorum.Kişisel yazılar yazılarınız ilham veriyor.Keyif alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu okuyunca çok keyiflendim gerçekten bunu benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. :))

      Sil
  3. Sıkıntılı geçmişti bana da Mart ayı, ayrıca yalnız hissetme kendini eğer bu yazıyı yazıyorsam bil ki ana sayfama düşmüş yazını okumuşum, aynı şey diğer herkes için geçerli <3
    Şimdi daha iyi hissetmene sevindim. Güzel zamanlarınla dolsun sayfan, tıpkı baharın renkleri gibi ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sevindim ki bunu benimle paylaştığın için. Çok çok teşekkür ederim <3

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!