HAYDİ KALK GİDELİM BU ŞEHİRDEN... | ÇALMA LİSTESİ


Vakit vakit hepimize uğruyor bu his. Haydi kalk gidelim, yeter burada gördüklerimiz... Eh, haliyle her zaman kalkıp gidemiyoruz belki, fiziksel olarak. Ama zihnen ufak bir yolculuğa çıkmamız mümkün. Bazen bir kitapla bazen de bir şarkıyla. 

Sizler için dinlerken beni kendi içimde, bambaşka yerlere götüren birkaç şarkı paylaşmak istiyorum. Sizin de dinlerken böyle hissettiğiniz şarkılar varsa paylaşırsanız çok sevinirim. 


Keyifli dinlemeler!

3 yorum :

  1. Güzel paylaşımın için çok teşekkürler, iyi geldi.

    YanıtlaSil
  2. Listedeki tüm şarkıları dinledim, ve aynı hislerin bile farklı dillere sahip olduğunu fark ettim. Çünkü dinlerken hissettiklerinizin aynını hissedemedim maalesef. Yine de aynı hissin kendi dilimdeki halini paylaşmak istiyorum. https://open.spotify.com/playlist/2GFqdzlPKKEgSf8qzEDLJQ

    YanıtlaSil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!