ZİHNİNİZİ DİNLENDİREBİLECEK ŞARKI ÖNERİLERİ




Merhaba! Genelde müzik zevkimin güzel olduğunu söylerler. O yüzden size dinlerken kafanızı şişirmeyecek, rahatlatıcı, sakin 10 tane şarkı önermek istedim. Bakalım hangilerini seveceksiniz? 😊

1- Hollow Coves (Ghosts Remix)  "THE WOODS"

2- Mree (Flyboy Remix)  "LIFT ME UP"

3- Chris Isaak (Sonny Alven Remix)  "WICKED GAMES"

4- Charming Horses & Grace Gundy  "YOU GET WHAT YOU GIVE"


5- Lizzy Land (Schier Remix)  "SWEET MELODIES"

6- Ghosts ft. Ryan Henderson  "NEXT YEAR"

7- Yüzyüzeyken Konuşuruz  "KALABALIK"

8- Portugal The Man (Medasin Remix)  "FEEL IT STILL"

9- FlyBoy & The Onyx Twins ft. Coby Grant  "I WILL BE OK"

10- Ben Phipps "I DON'T THINK SO"


Bu şarkıları dinlerken yapmanız gereken şey uzanıp sadece melodilerin tadını çıkarmak olsun. ❤

Genellikle Chill Out türünden hazırladığım bu çalma listesini umarım beğenirsiniz. 


4 yorum :

  1. Cnm müzikler çok güzel listeye ekledim güzel bir paylaşım olmuş :)) Blog keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :))
    http://ciltvemakyajbakimim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, teşekkürler. :)

      Tabi ki uğrayacağım. :)

      Sil
  2. oleeeey saooool hepsisini dinliyceem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sweet Melodies favorim bu listede. :)
      Dinle bakalım, tadını çıkar. :)

      Sil

My Instagram

Copyrighted © Engineering Vibes | Mühendislik öğrencisinden bi' şeyler. Bu blog engineeringvibes tarafından aşkla tasarlandı!